Bestellen en verzendopties bij ViVue

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestel bij ViVue eenvoudig in de volgende stappen:

  1. Selecteer de producten die je wilt hebben en voeg de toe aan je winkelmandje.
  2. Zodra je alles wat je wilt hebben in je winkelmand hebt liggen klik op de knop “Bekijk winkelmandje”
  3. Controleer de producten in je winkelmand. Klopt alles? Dan klik op “Ga door naar afrekenen”
  4. Bestel je voor de eerste keer? Let dan op het vinkje “Account aanmaken” onder aan de gegevens. Dan heb je altijd je bestellingen en gegevens bij de hand.
    Ben je al langer klant bij ViVue? Dan kun je bovenaan de pagina inloggen op je account. Afrekenen zonder account kan natuurlijk ook.
  5. Vul alle nodige bezorg- en contactgegevens in en kies je betaalmethode. Nadat je betaling is geregeld, is de bestelling voldaan. 
  6. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling inclusief de factuur per e-mail. Ook ontvang je een e-mail met de betaalbevestiging en de verwachte levertijd. 

    Ben je een zakelijke klant? Kies in dat geval voor "Zakelijk bestellen" boven aan de pagina.


Wat zijn de verzendkosten?
Bij ViVue worden alle bestellingen boven de €49,00 gratis verzonden.
Plaats je een bestelling voor een lager bedrag dan betaal je €4,95 aan verzendkosten.


Wie komt mijn bestelling bezorgen?

Bestellingen worden geleverd door DHL.
Bestel je van maandag tot donderdag voor 17.00h? Dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd.
Plaats je jouw bestelling op vrijdag? Dan kun je dat het beste doen voor 14.00h om op zaterdag je bestelling te kunnen ontvangen.
Alle bestellingen die op zaterdag of zondag geplaatst worden verwerken we op maandag.

Voor grote bestellingen die vanwege de omvang niet als DHL pakket kunnen worden verzonden (bijvoorbeeld een  grote barbecue) worden geleverd door Dutchnet.
In dit geval kan het ook een aantal dagen langer duren voordat je bestelling bezorgd wordt.


Komt het geplande bezorgmoment niet uit?

Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint? Vanaf de dag vóór de bezorging kan je het bezorgmoment of de locatie wijzigen.
Dit doe je makkelijk via track en trace of de Mijn DHL app.